Amikor egy kedves ismerősöm felhívta figyelmemet egy új ,,csoda mosóporra”először azt gondoltam, megint valami öko-bio-varázslat, amely során lehet, hogy egészségesre mosom majd a ruháimat, de mi lesz a tisztasággal és az illatukkal? Szeretem a biót, nincs bajom vele sőt, de a nagy számok törvényének tapasztalata azt mutatja, nem minden makulátlanul tiszta, ami zöld. A Dr. Purgo esetében azonban másként történt minden. Semmi hókuszpókusz, csakis a friss tisztaság, amivel az első mosásnál szembesültem. Aki olvas bennünket, tudja, hogy a legtöbb esetben olyasmiről írunk, amit ki is próbálunk. Hogy ti is jobban átlássátok, miről is van szó tulajdonképpen a Purgo mosószerek esetében, egy igazi hozzáértőt kérdeztünk meg erről, mégpedig egy, a Purgo termékekkel foglalkozó értékesítési szakembert, akinek igen nagy szerepe volt az angyali mosóporok születése során.
F. K: – Áron, mi késztette a fejlesztőket, hogy egy új tisztítószert, mosóport,,dobjanak” a piacra, mi motiválta az előállítás során a megalkotókat, milyen főbb szempontokat vettek figyelembe az alkotóelemek összeállításánál? Mire ügyeltek a laboratóriumi munkálatok során?(értem itt higiénia, tisztaság, precíz mérések, és így tovább….)
F. K: – Miben más a Purgo, mint a polcon sorakozó többi társa, mennyiben tér el a többi tisztítószertől?
K. Á: – A Purgo, egy 100 %-ban magyar tulajdonban lévő vállalkozás részben saját prémium minőségű összetevőkön alapuló univerzális termék családja. A különbözőségeknél elsősorban a figyelemfelkeltő csomagolást emelném ki, ami már megjelenésével is eltér a többitől, nem lehet észrevétlenül elmenni mellette. A PURGO elnevezés a bibliai purgatórium szóból ered, ezzel is utalni kívántunk a kiváló tisztító erejű hatásra. A design megalkotásakor reklámszakemberek segítségét kértük, akik felhívták a figyelmünket a vásárlókban kialakult “reklámvakság” jelenségére, mely szerint a vásárlók a tv-ben látható sok termék vakítóan színes csomagolása miatt már észre sem vesznek egy hasonló séma szerint csomagolt új terméket.
F. K: – Miért válasszam az angyali csomagolást, a jól megszokott nagy világmárkák helyett? Beszéljünk az ár-érték arányról.
K. Á: – A terméken olvasható mottó (MÉG AZ ÖRDÖG LELKÉT IS TISZTÁRA MOSSA) véleményünk szerint egy hatásos és figyelemfelkeltő mondat. A vásárló ezt a szlogent meglátva máris felfigyel a termékre, és elkezdi összehasonlítani az árát más, de már ismert márkákkal. Következésképpen rájön, hogy olyan áron kapható a termék, amelynek megvásárlásával még akkor sem vállal nagy kockázatot, ha mégsem felel meg az elvárásainak. Tehát az árral el tudjuk érni az első kipróbálást, és ezután már a minőség és a meggyőző erővel bíró hatás tud érvényesülni a választásában. Ilyen és ehhez hasonló módon kívánjuk megismertetni termékeinket a vásárló közönséggel, hiszen itt nem kell több millió forintos reklámokra költenünk. Ennek következtében az árainkat alacsonyan tudjuk tartani, és így igazán kedvező hatást tudunk elérni a végfelhasználók körében.
F. K: – Pontosan hol juthat hozzá a hétköznapi ember ehhez a megfizethető luxushoz?
K. Á: – Termékeink már több kisebb boltban kaphatóak Budapesten illetve vidéken, de hamarosan nagy kereskedelmi hálózatban is elérhetővé válik. A kereskedések és a folyamatosan bővülő bolthálózatok elérhetőségeit a Facebook oldalunkon megtalálják az érdeklődők.
F. K: – A kereskedők hol és milyen úton vehetik fel a kapcsolatot a gyártóval, forgalmazóval?
K. Á: – A kereskedők és viszonteladók e-mail-en, telefonon és a facebook-on tudják felvenni a Deuton-X Kft-vel kapcsolatot. Bármilyen felmerülő kérdéssel kapcsolatban bátran és bizalommal forduljanak a kereskedelemmel foglalkozó kollégákhoz az alábbi elérhetőségeinken.
Balogh Beáta háziasszony tapasztalata: „Kísérletező háziasszony révén szinte mindent kipróbáltam már a mosószerek színes palettájáról. Ezért úgy gondoltam, miért is ne adnék esélyt a Purgo mosószer családnak is? Veszítenivalóm nincsen, sőt… nagy megelégedéssel mondhatom, hogy nem bántam meg. Az eddig használt mosóporok- gélek-kapszulák nagy része hatékonyságban és a legtöbbje ár tekintetében is elmarad a Purgo mosószer által nyújtott eredményektől. A makacs foltokat gyönyörűen kiszedi a ruhákból, a színét megtartja, és az illata még száradás után is kellemes. Minőségi és pénztárcakímélő termékek – jó szívvel ajánlom Mindenkinek!”
Szerkesztői tapasztalat: Amint első-ízben használtam a Purgo folyékony mosószerét, meglepően tapasztaltam, hogy másnap reggel, amikor teregettem – igen, jól olvastátok, egy éjszakán át állt a ruha a dobban – friss, üde illat és pihe-puha ruhák köszöntöttek. Megelégedettségemet tovább fokozta, hogy legközelebb, miután elfelejtettem öblítőt használni, a Purgo mosókapszulái ragyogó tisztaságot kölcsönöztek ruháinknak és kellemes, tavasziasan könnyed illatot hagytak maguk után. És most valóban nem fényezni szeretném a mi Dr. Purgónkat, ám muszáj dicséretet mondani a por alapú kiszerelésnek is, mert a hajdan fehérnek vásárolt ruháinkat, fehérítő adalék és tisztító-kendők nélkül is vakító tisztára varázsolta ő urasága. Ahogyan a puding próbája az evés, a Purgóé a mosás volt, és bátran állíthatom, a forradalmian új mosószer, a próbát fényesen kiállta.
Frenyó Krisztina
Dr. Purgóról és a megrendelésről bővebben:
Deuton-X Kft. Tel: +36-20-912-9212
E-mail: info@deuton-x.hu